გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას 2 მოდულის მიხედვით, ბლუმის ტაქსონომიის გათვალისწინებით. ამის შემდეგ გავეცანი ჩემი საგნის ეროვნული სტანდარტის გეგმას და გამოვიყენე მისაღწევი შედეგისთვის, შესაბამისი ინდიკატორების გამოყენებით. ყოველი ინდიკატორი დავსვი მისაღწევ შედეგზე და თითოეულს შევუსაბამე პროექტის სასწავლო მიზანი. ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი.
მომეწონა შენი რეფლექსია და შედეგებზე მორგებული ინდიკატორები
ОтветитьУдалитьთამთიკო კარგია, რომ აქტივობები გაქვს ჩამოწერილი, ტრენინგის დასრულების შემდეგ გადაიკითხავ და გაგახსენდება, რა ისწავლე. მიზნების ჩამოყალიბების შესახებ გახსოვს რას უნდა მიაქციო ყურადღება?
ОтветитьУдалитьუღრმესი მადლობა ქალბატონო მანანა ყურადღებისა და შეფასებისათვის...შევეცდები ყოველივე სათანადოდ ავითვისო...<3
ОтветитьУдалить